Tutoriale di Riparazione di u Carrughju Auto

Auto Body

 

Se tenete una vittura è site un ferru da voi, truverete probabilmente una riparazione di u corpu in autumàticu cumu si pò aiutà. Hè un mondu crudele fora è a vostra vittura hè più probabile chì sperimenterà dings, graffi, ammaccature o peghju mentre u possedite.

A volte, un graffiu superficiale pò esse cancellatu aduprendu carta vetrata assai fina è una spugna imbevuta d'acqua. Aduprate a carta vetrata per pennà u scratch finu finu chì si senti liscia. Se site furtunatu, u graffiu serà assai menu notevule una riparazione ulteriore, cumpresu a pittura, ùn serà micca necessariu.

Se u graffiu hè più prufondu, pudete avè da sabbià più in là. Sfurtunatamente, una volta finu à questu puntu, a vernice di l'area affettata hè di solitu necessaria. Se l'area levigata finisce sottu à a superficia di u restu di a vernice, pudete custruisce a zona di novu in riserva aduprendu stucca di corpu o riempitore. Poi bagnate a sabbia cù u stuccu o u riempitoghju per alliscà a superficie.

Se u vostru prublemu hè solu una semplice dentatura senza dannu di vernice, pudete aduprà un stantuffu di bagnu cumunu per spuntà a dentatura. Se u dente ùn pò micca esse spuntatu cumpletamente, a pittura serà di novu prubabilmente necessaria, ma prima riempie a zona di stucca o di riempitore è poi sabbiate finu à una superficie piatta.

Se duvete rimpiazzà una parte sana di u corpu fatta di metallu, a riparazione serà un pocu più cumplicata. L'utili esatti varieranu secondu u vostru veiculu specificu, ma alcuni strumenti cumuni chì avete bisognu sò:
• Un inseme di chjave
• Un rochettu è un inseme di prese
• Cacciaviti
• Pinza
• Carta vetrata
• Respiratore o maschera
• Lunettes de sécurité
• Guanti

 

U respiratore o maschera, l'occhiali di sicurezza è i guanti sò per assicurà chì ùn si respira alcuna particella dannosa, è i guanti sò per pruteggevi da i bordi taglienti.

Analizate i danni è determinate chì parti duverete bisognu per compie a riparazione. Ogni parte chì avete bisognu pò generalmente esse acquistata in un cantiere di salvataggio, rivenditore di parti o concessionariu di vittura. Ispeziona a parte (e) per determinà i strumenti esatti necessarii per fà u travagliu.

Una volta rimpiazzatu, levigate a nova parte cù una carta vetrata da 150 à 220-granuli finu à chì a superficie sia liscia è priva di graffi, poi appruntate è pinghje. Assicuratevi di mascherà tutte e zone chì ponu avè primu o vernice prima di procedere. In certi casi, a parte deve esse preparata è pitturata da u veiculu. Se sì, caccià a parte di u corpu danneggiata è seguità i passi precedenti cù a nova.

Aduprate a carta vetrata per caccià i pezzi appesi, poi pigliate u pannu di fibra è tagliate un pezzu appena più grande di u foru chì vulete riempie. Imbulighjate a resina è l'indurente, immersi u pannu di fibra in u mischju è poi tira u pannu fora. Elimina ogni mischju in eccessu è mette u pannu bagnatu sopra u foru. Aduprate u cultellu per stuzzicà per alliscia u pannu finu à chì sia u più pianu pussibule sopra u foru. Se necessariu utilizate un altru stratu di tela per ingrossà a zona. Dà à u pannu u tempu di asciugà è indurisce, poi levigallu finu à chì a zona sia liscia. Verificate chì sia ancu. Ogni zona chì hè troppu prufonda pò esse allisciata cù stucca di u corpu o riempitore di plastica. Sabbia è poi verificà dinò per assicurassi chì a superficia sia uniforme. Spray primer nantu à a zona è vernice.

Mentre hè intimurente è spessu megliu lasciatu à i prufessiunali, a riparazione di u carrughju da voi stessu ùn hè micca necessariamente fora di a portata di un meccanicu di casa avanzatu. Cù sta guida di guida, pudete determinà se site prontu à pruvà a vostra manu à a riparazione di u corpu auto o micca.


Tempu di posta: Nov-20-2020
CUNTATTA CI