Strumenti chì duvete avè in a vostra Casella di Strumenti

Tool Set

 

In questa età di DIY, hè diventatu più impurtante chè mai di pussede un bonu ghjocu di strumenti in casa. Perchè duvete spende assai soldi assunendu prufessiunali per piccule riparazioni o aghjurnamenti intornu à a casa chì puderete bè fà voi stessu? Ci hè parechje attività chì pudete fà voi stessu o avè una persona capace chì vive cun. Tuttu u vostru bisognu hè di avè i strumenti adatti per fà u compitu è ​​site bonu per andà. Tuttavia, se ùn avete mai dumandatu perchè avete bisognu di pussede una scatula di strumenti in casa eccu alcuni di i motivi:

 

1. Emergenze- Ci hè qualchì riparazione d'urgenza chì ùn pò micca solu aspettà finu à a mattina è chì un imprenditore venga in casa. Vi pò custà assai è hè un inconveniente maiò d'aspittà a notte sana. Cose cume una pipa d'acqua scoppiata ùn duveranu micca aspettà chì un imprenditore prufessiunale si occupi, pudete semplicemente chjude a presa d'acqua o ancu riparà a fuga se avete i strumenti adatti. Se ùn sapete micca cumu fà, ci sò parechji siti web "fate da te" di bona reputazione chì danu tutoriale passo per passu nantu à cume eseguisce tali attività.

 

2. A cura di l'apparecchi domestici- Probabilmente ùn hè micca una bona idea di imbulighjà cù l'apparecchi di casa in particulare quelli elettrichi ma ci sò difetti simplici chì pudete facilmente piglià cura di sè sè unu un simplice coppia di cacciaviti. Cose cume cambià una spina o rimpiazzà un fusibile sbuffulatu ùn anu micca bisognu d'aspittà finu à avè u tempu di piglià li per e riparazioni. Pudete fà da te è risparmià assai soldi in u prucessu.

 

3. Migliuramenti in casa- Ci sò certi compiti di migliuramentu di a casa chì pudete fà sè stessu sè possedite una scatula di strumenti. Pudete riunisce novi mobuli, custruisce u vostru zitellu un ghjocu o una casa di bambole è mette in opera novi decori da solu. Per migliurà a casa avete bisognu di più cà solu un set di cacciaviti, avete bisognu di misure à nastro, seghe à metallo è ancu di più, chì si ponu truvà in una scatula di strumenti per a casa.

 

Chì Tipu di Strumenti Duvete Avè intornu à a Casa?

 

Ci hè qualchì arnesi di basa chì ogni famiglia deve sempre avè, chì varieghja da u ghjocu di basa di cacciaviti à un martellu è una coppia di pinze. Pudete ancu bisognu di cose cum'è una chjave regolabile per u vostru travagliu idraulicu è toglie i bulloni, una misura di nastro per i vostri prughjetti di miglioramentu di casa, alcuni strumenti di taglio, un cultellu manuale, una torcia, è assai altri strumenti. Un trapanu senza filu deve esse u prossimu nantu à a vostra lista. Facerà i prughjetti di DIY tantu più faciule ch'è di fiddling around with trapani manuali è cacciaviti. Oltre à forà fori è viti di trasmissione, pudete aduprà frese per scopi per travagli specializati cum'è tagliu di grandi fori è levigatura. A maiò parte di e trapane senza filu sò furnite cù duie batterie ricaricabili, cusì pudete tene unu à carica è scambiallu quandu quellu chì stai aduprendu si riduce.

 

L'altra cosa chì ci vole à pensà hè a scatula di strumenti. E scatule portatili di plastica o d'acciaiu sò u standard in u magazzinu di l'utensili. Ancu sì avete un grande cofre di strumenti, puderete tene sempre una scatula di strumenti portatile à portata di mano per travagli fora di u vostru attellu. A maiò parte di e scatule portatili sò purtate à manu è anu una maniglia ripiegabile in cima per facilità u trasportu. Cerchite e scatule chì anu una tavola rimovibile interna chì aiutera à separà l'articuli più chjucu cum'è matite, livelli è occhiali di sicurezza. Senza a bandiera, quelli picculi arnesi ponu perde si in u disordine di a scatula di strumenti. U menu duvete rombu attraversu una scatula di strumenti per truvà ciò chì avete bisognu, u megliu.


Tempu di posta: Oct-12-2020
CUNTATTA CI