Perchè Avete bisognu di una Chiave Ratchet?

Ratchet Wrench

 

Una chiave à cricculu hè aduprata per stringhje è allentà noci è bulloni. U meccanisimu à cricchettu li permette di esercità annullà u noce solu in una direzzione - vale à dì chì si pò annullà o stringhje rapidamente i noci senza avè da alzà costantemente u cricchettu, cum'è si feria cù una chiave tradiziunale. I muvimenti inversi sò assai efficienti è richiedenu pocu o nisun aghjustamentu. D'altra parte, vi permette di aduprà l'utili assai efficacemente ancu in spazi stretti cum'è i motori di l'auto è altre zone induve avete bisognu di ogni usu delicatu è efficiente. È u più impurtante di queste chjave hè chì ponu esse facilmente aduprati in anguli stretti è spazii stretti cù u minimu sforzu. Inoltre, puderia applicà cù un bracciu estensore, uni pochi di adottanti, è articulazioni amovibili chì vi aiutanu à travaglià cù tutti i tipi di noce è bulloni indipendentemente da a dimensione.

 

Dimensioni di l'unità

Tutti i ratchets accettanu e prese cù un drive quadratu è in gran parte ci sò 3 dimensioni di unità più comunemente aduprate chì pudete truvà in u mercatu. In ogni locu in u mondu e dimensioni di l'unità sò probabilmente date in pollici.
● 1/4 inch - Utilizatu per e prese più chjuche è u travagliu di precisione. Utile per smuntà cumpunenti individuali nantu à u bancu.
● 3/8 inch - A taglia media, è à parè meiu, a dimensione più utile per usu generale in una vittura. Un drive da 3/8 "pò guidà prese di tutte e dimensioni. Hè abbastanza grande per applicà assai forza, ma micca troppu grande per adattassi in spazi stretti
● I socket di 1/2 inch - 1/2 "sò generalmente usati per noci è bulloni da circa 10 mm è più. Un socket di unità 1/2" pò applicà abbastanza forza per annullà tutte e noce nantu à una vittura.

 

Contu di denti

Dentru un trinchettu, ci hè una rota dentata chì a lascia girà liberamente mentre stringi a presa. Ogni cliccu chì si sente hè un dente chì passa u rachettu. Più ci sò denti, menu muvimentu hè necessariu nantu à u colpu di ritornu. Un trinchettu cù 72 denti funzionerà assai più veloce di un trinchettu à 36 denti. Fà un numeru altu di denti richiede una ingegneria è una fabricazione di qualità. Hè dunque cunsideratu chì strumenti di qualità megliu averanu un numeru di denti più altu.
Ogni volta chì uttenite una chiave a cricchetto assicuratevi di investire in un strumentu di alta qualità chì vi pò offra lunghi periodi d'usu senza alcuna difficoltà.


Tempu di posta: Oct-12-2020
CUNTATTA CI